André Kuipers krijgt de ruimte

André Kuipers brengt met de spectaculaire show SpaceXperience-LIVE de magie van het heelal naar Ziggo Dome.

8 september 2017

Op zaterdag 11 november is André Kuipers het middelpunt van een spectaculaire show, waarin je kunt ervaren hoe het is om per raket gelanceerd te worden en in de ruimte te vliegen.

Dankzij de nieuwste special effects verandert Ziggo Dome in Amsterdam in een universum vol sterren, planeten, vliegende objecten en astronauten van ruimteschip aarde.

In de show SpaceXperience-LIVE komen entertainment, spektakel, wetenschap, techniek en duurzaamheid bij elkaar in een decor van 360 graden.

De ruimte is van André Kuipers

André Kuipers: ‘Na de intimiteit van de theaterzaal krijg ik nu letterlijk de ruimte in Ziggo Dome in een spektakel zoals niet eerder in deze vorm vertoond. Een unieke ervaring én een magische show waar je nog iets van opsteekt ook.’

Kuipers vertelt over verleden, heden en toekomst. Een stuk ruimtevaartgeschiedenis, de wereld waarin wij leven en de onbegrensde dromen en mogelijkheden voor de toekomst. Een toekomst waarin science niet langer fiction hoeft te zijn. De regie van de show is in handen van David Grifhorst, die onder andere ook The Passion regisseert.

Meer informatie: http://www.spacexperience.nl/